Update!

WOW! Jag har verkligen gått och blivit ursämst på att prioritera bloggen! Pris till mig?

Kör en liten sammanfattning utav den senaste tiden med små ord och stort kollage!

I helgen som var vart mina svärisar här på en heldag med loppisrundor, fika, blåst och gränsfall till matförgiftning. Vi köpte massa underbara sommarkläder till E och köpte med oss mat från KB. Min mat innehöll extra protein om man säger så, så eftermiddagen gick åt till att besöka herr Holk.
Senare den kvällen var jag iväg på Singstarkväll hos min kära vän Bobban! Superkul och jättemysigt med mycket sång, vin och kyla fram emot kvällen. Då gick jag hem.

I söndags var vi ute på hälsa på-äventyr! Åkte till min far, alias Moffa, och till min farbror Jussi där E fick gå loss och busa på hans nybyggda altan. Sol fick vi och hungern kickade in fram emot eftermiddagen så grillen slogs på och flintastek/fläskytterfilé, potatissallad och sallad mättade våra magar.

I måndags var vi nere på stan jag och Totte och hälsade på hos Bobban igen. Vi drack kaffe och tog oss en sol på mott jobb samt shoppade lite väldoftande saker. På kvällen vart det hockey såklart och YEEY vi vann igen!

Djurparken med vackra syster Nathalie och hennes lilla Wilja stod för gårdagens aktivitet. Kallt som satan men ändå väldigt mysigt! Vi hade med oss picknick och fick sköna priser i souvenirbutiken. Senare på eftermiddagen bjöd min far ut mig, min man och E på restaurang, det var gottit som alltid kan jag säga! Buffé med glass till efterrätt is the shit!❤

Hur har Er helg och veckostart varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0