Update!

Oj nu vart det sådär lång emellan igen! Eller ja, uppade i lördags men sen tog det stopp...

Har hunnit med både det ena och det andra och tusen saker däremellan dessa dagar! För att stilla Er nyfikenhet kan jag ju börja med att säga JA! Vi badade i lördags! Hur skönt som helst vare också! Till och med Elliot fick doppa sig lite!

Eurovision song contest i lördags kväll var det också! Så jäkla GÖTT att Loreen vann! Det tvivlade jag inte för en sekund på att hon skulle heller för den delen... Hon är grym den tjejen!
Detta firade vi med taco-night, gin&tonic/rom&cola och trevligt sällskap i form utav en Evelina och en Mimmi! Elliot fick sova hos mormor för hon skulle ändå passa honom när jag jobbade dagen efter och Fredrik skulle åka till jönnaköping och hämta lite kött.

Har även hunnit med fikamys på stan med vackra bästa Jeanette och Bobban! Tjötade ikapp om allt och inget och turades om att gosa med Totten.
Gammal vänskap rostar aldrig?❤

Två födelsedagsfiranden har också hunnits med!
Elliot bästa vän Jens Lance fyllde hela ett år igår och detta firades med tårtor och kakor av alla dess slag och vi håller tummarna för att solen kikar fram nu så att han får användning utav vår present som var en jättesöt pool med tak som dom kan ha på sin balkong!
Min far fyllde år även han och bjöd oss alla på smörgåstårtor och kaffe i sköna lass! Tvivlar på att jag någonsin varit så mätt... Av oss fick han lite snygga kläder ( som jag valde!) och detta gjorde honom nöjd! Skönt att ha en dotter med bra klädstilssmak! ;)❤

Knallehäng med min fina vän Nathalie hanns det med igår innan kalasen också och det är alltid lika mysigt! Tur att jag har så vettiga vänner! Dom bästa rättare sagt! Vi tog en kaffe och småhandlade lite fram tills dess att jag var tvungen att rusa hemmåt. Även idag ska vi ses!❤

Solat, promenerat, ätit gott och planerat inför kommande tider har även prytt mina dagar det senaste! Börjar få upp en härligt brun färg och längtar SÅ tills min kära F blir hemma mer! Idag gör han sin sista dag för ett litet tag framöver då han ska opereras imorgon... Usch stackarn! Men mer tid tillsammans får vi och det känns bra!

Nej nu blev det alldeless för långt så jag får uppa vidare lite senare, ska släppa en liten minibomb senare som ger mig lite ångest! Tiden går på tok för fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0