Prio

Igår var vi först iväg med mammagruppen på djurparken och stekte (läs brände!!) oss i solskenet... Jag brände mig iallafall...
Lär mig ju aldrig att använda solskyddsfaktor! Tur att det för mig faller sig naturligt att kleta in E med 50+ åtminstone! Ingen sol på honom tack!

Senare träffade jag söta Bobban för lunch på en gräsplätt mitt i stan och tjötade bus och matade E med fralla. Vi kikade skor och tog oss en kaffe på Espressohouse tillsammans med min far som jag sen drog till knalleland med för att med för att möta upp min punkis till bror! Även min mor gjorde oss sällskap och har idag bjudit över oss på middag! Mysigt!❤

Förresten! Gud vad jag har gått och blivit ärkekass på att blogga! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Min vardag, vikt, shopping, vänner, barn, kärlek?

Snälla hjälp mig, vad vill Ni läsa om? Så lovar jag att bli bättre! :)❤


Kommentarer
Postat av: Natha

Allt !! <3

2012-05-25 @ 08:57:41
Postat av: Moster evvve

Allt!! Kollar flera gånger varje dag om det står något nytt, alltid kul att läsa, kan ju vara för att du är min bästa vän men jag tycker verkligen om din blogg :)

2012-05-28 @ 23:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0