Oh Summer I Love You!

Har haft världens härligaste dag idag! Kickstartade dagen med hemmaspa, egentid och favoritlåten på repeat. E och F åkte iväg och hjälpte till lite hos min morfar och lämnade mig och min trötthet hemma. Härligt med sovmorgon och att få sakna sin familj lite!

Vid tvåtiden vart vi bortbjudna till våra vänner Karolina, Anton och Isak på nybakad rabarberkaka, hemmagjord fläderblomssaft, hängmattemys och strålande solsken. ElliotTott fick fina presenter i form utav litteratur och en jättesöt fingerdocka som han genast stoppade i munnen och märkte med sitt spott... Han fick också påta i landet och knapra gräslök vilket var huuur gott som helst! Knäppis!❤

Kvällen avslutades med grillning och massa mys ute hos min mor med hela familjen på besök! Min bror gjorde strawberry daqs och E fick bada balja ute på altanen i solen!

Älskade sommar DU ÄR SÅ BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0