Stucked

Jag har en bekännelse... Jag har tröttnat på LCHF! Har ätit det sen årsskiftet men nu känns det som om jag stannat av och jag saknar frukt, glass och lightläsk...
Vet inte om jag har gått ner nåt men jag har ju inte gått upp iallafall! Det är ju bra! Vilket jag borde om det inte fungerat med tanke på att jag ätit/druckit ca 3dl vispgrädde, creme fraiche, smör, ost ja allt såntdäringa varje dag...
Har verkligen gillat LCHF men nu vill jag se mer resultat! Försöker röra på mig så mycket och ofta jag kan och har knappt fuskat nåt men ändå vill jag se mer! Jag är nog en sån där tjej som aaaaldrig blir riktigt nöjd!
Så på måndag börjar jag äta "som vanligt" igen! Fast mycket mindre portioner och inte massa fett... Kan knappt bärga mig tills jag ska få dricka coca cola light och äta frukt! Saknar även morötter och pizzasallad av nån konstig anledning...

Ska börja föra en mat-dagbok med! Så peppar man sig själv, och kanske andra med, lite mer! Så från och med måndag så kommer det dyka upp massa roliga smaltips igen!

Är ni med mig?
Pepp pepp! Beach 2012 Here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0