Sleeping Beauty

Jag har nyss klivit upp! Helt galet skönt!
Jag har verkligen världens bästa man! Han gör såhär ibland... Smyger upp på morgonen och tar upp E och låter mig ligga kvar tills jag vaknar av mig själv, sisådär runt 9.30-10! Hur utvilad är inte jag nu liksom? Kan lätt springa tolv varv runt huset känns det som!
Men tror jag tar en tjejfika på stan istället! Man får ju inte vara dum!

Iallafall, ville bara glädjeskryta lite! Jag har världens bästa kille och familj!<3

Bildbomb från åren som gått!


Kommentarer
Postat av: Din man :)

Jätte gulligt inlägg älskling, älskar dig <3 men... Måste du göra största inlägget på bloggen när jag va som bäst på battlefield så jag laggar ur.. :( men de gör inget...:) fast lite ledsen blev jag :( looove <3

2012-03-10 @ 12:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0