MealTime 6,7,8

Har varit urkass på att skriva upp mealtime alltså! Herregud det har vart som helt bortblåst! Men en summering kommer NU!

I lördags åt jag den vanliga äggviteomeletten till frukost med kaffe as usual.
Slog ihop lunch och middag och brassade på med smörgåstårta! Hur gott?! Världens godaste mat alltså! Till det brassematchade jag med sangria!
En hyllning till mina spanska rötter! Nej just det, jag har ju inga spanska rötter... Men jag har sangria! :)

I söndags jobbade jag så då blev det lite halvdåligt på matfrontern...
Frukosten bestod utav omeletten igen, och lunch skippade jag då jag inte har rast på jobbet och hade endel att göra.
Till middag gjorde jag flygande jakob med ris! Provade att göra den på 4% matlagningsgrädde istället för vispgrädde och det funkade! Smakade inte exakt som vanligt men blev rätt gott!

Gårdagens mat var också rätt kass...
Gjorde en avocadomix bestående av avocado, salt, svartpeppar, vitlökspulver och chilliflakes till lunch! Blev precis som guaccamole! (stavas?)
Till middag hade Emil och Linda köpt med sig pizza till dom och en räksallad till mig! GOTT! säger jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0