3 Sucks!

Jag gråter BLOD! 3 är så sjukt kass!
Har en ny iPhone 4s med FRI SURF men fick ett trevligt meddelande om att jag överskridit maxgränsen för surf! Huh? Hade inte jag FRI surf? Tydligen så är inte fri surf FRI surf... Så kasst! Så nu får jag surfa på jättelåg hastighet vilket betyder att jag inte kan blogga från min iPhone! KUL när man har hur mycket som helst att blogga om? Inte så va...
Lånade jobbets dator så att jag kunde meddela er iaf! So now U know varför jag inte uppar!
Anyway, senare blir det en dagens outfit, lite tips och en och annan inspo!

Hoppas ni har en underbar söndag med massa kul och mys! Bjuder på en gammal bild så länge!
<3

image description

Kommentarer
Postat av: Elsa

SV: det är helt otroligt att du fött barn! Syns inte alls, du är skitsnygg :D



Och tack tack fina du =) Jag trot mitt knä börjar bli bättre, ska prova på en löprunda imorgon om så är fallet :D

2012-03-18 @ 16:30:25
URL: http://likeair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0