Sicko

Herregud... gårdagen var den värsta på mycket länge!

Jag vaknade vid halvsextiden på morgonen av att jag var tvungen att spy, ställde mig upp och föll till golvet i världens mest extrema migrän... Inte kul att behöva lämna bort sin lille till mormor helt akut för att man inte ens kan ta hand om sig själv... Fredrik skulle jobba och jag skulle sola, shoppa och mysa med Nathalie. Bara till att avboka och stänga in sig i sovrummet i mörkret under täcket.
Första maten jag fick i mig var en och en halv rostad smörgås och lite oboy vid 17 tiden...

På kvällen mådde jag iallafall mycket bättre, efter att ha sovit avdäckad till 15.30! Då fick vi besök utav familjen Sjödin-Gårdfelt. Grillmys och familydate❤

Migrän måste väl ändå vara världens sämsta uppfinning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0