MeatLover

Godkväll❤

Hoppas Ni haft en bra dag och har en trevlig kväll!
Själv har vi precis ätit middag, fläskkotletter med potatisgratäng (Fredrik fick korv för det gillar han) och ett glas rött till det! Tänkte säga "Vardagslyx" men sen kom jag på att det är fredag och då behöver man ingen speciell ursäkt för att ta ett glas vin!

Vi har suttit här i soffan och kikat på sistaminutenresor och dött lite utav sugenhet... Eller dött ganska mycket! Funderar på att boka faktiskt, tänk att få åka bort en vecka och bara njuta utav värme och god mat alla tre tillsammans dygnet runt❤

Nej nu känner jag mig lite extra kär i mina grabbar så måste kila och pussa på dom båda lite! Bara tanken av sommarvärme, sol och bad ger mig härliga vårkänslor och pirr i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0