Diss

Idag vill jag passa på att stordissa att vara sjuk! Det är verkligen SÅ tråkigt!

- Man har ingen ork till att göra nåt!
- Man ser helt förstörd ut, hur mycket man än piffar och fixar!
- Man blir extra gnällig!
- Man tycker allt är alltför tråkigt!
- Och man vill bara dra täcket över huvudet och hoppa över ett par dagar tills då man är frisk igen och VEM har tid och lust att missa flera dagar av sitt liv för en sån skitsak?
Dilemma fast med ett självklart val.
Man kör all-in och biter ihop och drar på sig någon extra dags sjukdom för att man inte vilat ordentligt... Typiskt! Men som sagt, vem vill missa något?❤

Såhär pigg har jag känt mig idag...


Kommentarer
Postat av: Natha

Jag håller med dig... It sucks! >.<

Jag har haft ont i magen hela dagen och varit jätte illamående...

2012-06-14 @ 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0