Bad Girl

Hej hopp❤

Fullt upp as usual så uppargalet dåligt igen! Förlåt för det men det blir bättre!

News?
Elliot har fått dagisplats på dagiset som ligger femtio meter från vår ytterdörr, perfekt! Han börjar med inskolningen i oktober och blir då storkille! Vad hände med min bebis?

Jag har fått ont igen också... Hade ont det första halvåret efter förlossningen pga jag vet inte vad och nu har det kommit tillbaka... Blir så galet förbannad på sjukvården som inte ens vill ta in mig för en vanlig jäkla undersökning! Hur länge ska man behöva ha ont för att det ska ses som "onormalt"?!

I övermorgon kommer min sister in law och hennes man, YEEY! Jag längtar så mycket! Kommer bli helt awesome verkligen! Vi ses alltför sällan...

Har fikat, shoppat, lunchat, firat nationaldagen med god mat med familjen och spenderat mycket tid med vänner.
Elliot hade tid på BVC och är nu 77,7cm lång och väger 11.3kg! Han skötte sig utmärkt som vanligt och charmade sköterskan, också det som vanligt.

Nej nu ska jag kika vidare på Tori & Dean och dricka lite kaffe! Hörs❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0