Tycker synd om

Usch jag tycker verkligen synd om Fredrik! Det hela började med att han igår skulle vara så redig och ÄNTLIGEN sätta upp den där brandvarnaren jag tjötat om att "Vi verkligen måste sätta upp!" (och med Vi menar jag Fredrik, typ varje gång, omedvetet)
Iallafall, han ställde sig på en stol och skruvade upp den jefeln och sen när han skulle kliva ner så fick han till ett litet halvfnatt och hoppade ner! Bonk!
Jag trodde han slog i ryggen på hörnet utav byrån men det var visst "bara" armbågen, inget mer med det.
Efter typ fem minuter så var det inte så "bara" längre. Armbågen blev helt vätskefylld och öm... Imorse när vi vaknade var den som en tennisboll...
Så nu är stackarn på vårdcentralen!

Bra där älskling!
Hoppas inget är av bara...<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0