Dagen

Har haft en supermysig dag idag! Eller a, igår blir det väl nu eftersom att klockan är över 12.
Var på coop och handlade lite förut och kikade in i djuraffären som ligger i samma byggnad. Elliot älskar fiskar! Han slår på glaset (jag vet, man får inte det egentligen!) och gör sin "förvånad med öppen mun"-min! Gulligaste ungen i världen!<3

Kollade nyss på The change, en film om två medelålders män varav den ena lever ett perfekt liv som gift familjefar och den andra mannen som galen ungkarl. På fyllan och villan lyckas dom med det omöjliga. Att byta kropp med varandra.
Ganska kul faktiskt! Anspelar dock en hel del på sex men det gör väl dom flesta filmer nu för tiden.

Sitter förresten och bleker tänderna en omgång just nu! Spännande och se om det blir någon skillnad! Tycker faktiskt redan mina tänder blivit vitare fastän jag bara gjort det två (snart tre) gånger! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0