5 månaders vaccination

Idag var vi på Elliots 5 månaders kontroll med andra dosen vaccination... Det gör så otroligt ont i mitt arma modershjärta när jag vet om att han kommer att få ont. Någon kommer göra illa min son, vår son, vårt liv och han kommer bli ledsen.
Men precis som förra gången så tog han det hur fint och bra som helst! Han grät inte ens! Den första sprutan kände han nog inte ens och han bara pep till när han fick den andra. Sen lekte han vidare med bvc-sköterskans karusellsnurra!

Mamma och pappa är så otroligt stolta över dig ska du veta! Vår kärleksklutt!<3

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hallå snygging!

Nu har jag suttit och letat efter inlägg som går att kommentera, jag hamnade här! haha!

Hur är allt med dig, ?

Hör gärna av dig :) 0708 66 19 13



/Jennifer

2012-02-22 @ 00:49:18
URL: http://sjeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0