Still Alive!

Gud jag vet, jag är världens sämsta bloggerska men har haft (och fortfarande har!) mina skäl!

Får egentligen inte berätta allt som hänt och håller på att hända men kan iallafall säga att vi råkat ut för endel hemskheter som gjort att vi fått sjunka under jord lite. Hålla låg profil och dörren låst.
Som dom säger på Cops:
Alla ses som oskyldiga tills rätten bevisat motsatsen!

Vi anser, får jag väl skriva då, att vi blivit både utsatta för det ena och det andra och att vi förhoppningsvis snart får detta bevisat och att rättvisan segrar och folk sätts bakom lås och bom.
Jaja iallafall, vi lever och mår bra, trots omständigheterna och Fredrik läker fint efter sin operation!

Idag ska vi köpa ny vagn till E och en ny "stora-pojke"stol till bilen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0