Shape up - Upgrade

Nu när jag sakta men säkert börjar nå min målvikt/utgångsvikt innan graviditeten så tänkte jag slå till med att uppdatera och framförallt FÖRBÄTTRA min garderob! Har så himla mycket fint hängandes i den som jag bara stirrat mig tokig på det senaste året och inte kunnat använda... Men nu kommer jag i det mesta! Kanske magtröjor och bikinis får vänta ett tag till men det är ju inte sommar än!

Har sett och vetat (tragiskt jag vet!) att min stil försämrats en del och gått över från vågade (inte porriga!) banbrytande, festliga och egna till mer åt det pösiga, döljande, gråa och tråkiga... Det ska det bli ändring på!
Rens rens i garderoben - ut med det tråkiga och in med MIG!
Hejdå ointressanta alldagliga kvinna och ett stort HEJ till Alexandra!

Välkommen tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0