LR & H&M

Det hela började med att vi idag lyckades tappa Es ena tossa (pås-dojja) någonstans ute på äventyr... Han har vuxit ur alla sina skor och tossor så han hade just nu bara ett par som passade. Once they were two, now they were one... Illa! Så fick åka förbi knalleland och köpa ett par nya!
Blev visst ett par skor och en kepa med...

På hemvägen hämtade jag även mitt första paket från LR. KUL!
Eftersom jag köpte för över 1000 kr till mig själv och F +fick en inbjudan utav min fina vän Anna så är jag nu konsult själv! JÄTTEKUL!
Bra grejer och bra priser!
Kan ju tipsa om lite produkter här efter att jag provat dom själv? Vem vet, kanske hittar ni nåt som låter intressant, isf är det bara att höra av sig så kan jag beställa hem åt er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0