The Love Of Our Hearts

Har suttit länge länge och bara tittat på vår vackra som sover så sött i sin säng med sin snutte, sin nalle och sin tuttenappis i mun.
Finns det något annat man kan stirra på så galet länge utan att någonsin tröttna? Något som är mysigare än att höra sitt barn snutta och dra en lättnandes suck i sömnen? Känna värmen och närheten från den som du betyder hela världen för?
Nej.

Har även suttit ner en stund och fyllt i lite nytt i Elliots "Första boken om mig". Första gången han satte sig upp från liggandes helt själv, favoritmat, första ord och lite sånt.
Känns så konstigt att bläddra i boken och se att den fylls med meningar så fort som den gör. Snart är han stor pojke och börjar på dagis, får sin första tjej (eller kille), får sitt hjärta krossat, reser över haven, skaffar partner och får egna barn som han kan sitta och stirra på... Nej hujedane mig!

Fånga dagen och lev i nuet! Den här tiden får vi aldrig tillbaka och jag vill inte gå miste om NÅGOT!
Så nu smiter jag in tillbaka in i sovrummet och snuffsar på min älskade son lite till innan han vaknar för nya äventyr och bus!


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för gratulationen<3:D

2012-04-06 @ 09:27:45
URL: http://whenyougrowup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0