PeppPepp

Godförmiddag! Sovit gott inatt? Det har jag!

Har varit urdålig på att uppdatera om mat och sådär det senaste och jag vet att många av Er gärna vill läsa om sånt så jag lovar att bli bättre på det!
Jag har varit inne i en lite smådålig matperiod nu men det ska också bli bättre! Har blivit endel missade måltider (frukost och lunch) och halvkassa middagar med lite väl mycket kolhydrater och fett men nu äre slut med det! Jag ska bli fit!

Har för övrigt fått lite ont utav dom senaste dagarnas promenader så får vila fram tills efter helgen för att det inte ska bli värre... Riktigt sugigt då jag är GALET peppad på träning!
Så ruttet att man aldrig blir riktigt "hel" utan får ont med jämna mellanrum...

Nu ska jag iallafall gotta i mig lite exotiska frysta frukter för att inte tappa bort min ämnesomsättning helt! Äta bör man annars dör man!
Slänger in lite träningsinspo som Ni kan peppas utav nu när sommaren är på ingång! Beach -12 någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0