Oh Sunny Day

SÅ HÄRLIGT väder det har varit idag! Helt otroligt! Strålande sol och galet varmt, precis som jag vill ha det!❤

Var ju ute på en långpromenad med E innan, vi gick och hälsade på min morfar och min mor och sen gick vi till Fs jobb och åkte med honom hem.
Nu har vi ätit tacos och jag tittar på "Älskling du har blivit en tjockis!" som går på tv3. Jätteroligt! Jag hade lätt kunnat gå ner femton kilo för hundratusen! Funderar på att frossa i mig och låta F anmäla mig till programmet så vi kan vinna och jag får bli fit! ;)

Såhär söt var E idag när vi var ute! Mammas och pappas busunge!❤


Kommentarer
Postat av: Fatma

Söt!

2012-05-02 @ 19:24:46
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0